Извештај о истраживању задовољства потрошача услугама водовода и канализације у 2021. години
У периоду од 22. марта до 23. априла 2021. године, ЈКП ,,Стандард’’ је спровео испитивање задовољства корисника услугама водовода и канализације.
Основна сврха истраживања задовољства корисника услуга водовода и канализације јесте разумевање ставова и мишљења потрошача о квалитету рада и услуга које пружају јавна предузећа у области водоснабдевања и канализације а у циљу дефинисања и спровођења мера за унапређење ефикасности и квалитета услуга водовода, као и побољшања комуникације и сарадње са потрошачима.
У наставку, можете се упознати са резултатима истраживања који је дат кроз извештај о истраживању.
Сви рачуни на једном месту
Прикупљање, чување и дељење рачуна у физичком формату зна да буде прилично стресан и досадан посао. Сазнајте како смо ми олакшали процес плаћања месечних рачуна!
У жељи да вам што више олакшамо пријем, плаћање и чување ваших рачуна, ЈКП "Стандард"- Књажевац повезало се са платформом Plativoo.rs.
Крајем августа почели су радови на изградњи атмосферске канализације и реконструкцији водоводне линије у главној књажевачкој улици Књаза Милоша. Њихов завршетак очекује се до средине октобра. Комплетну информацију можете погледати на следећем линку.
ЈКП "Стандард" Књажевац обавештава све кориснике комуналних услуга да ће због појаве вируса Corona- Covid-19 и проглашења ванредног стања на територији Републике Србије предузимати мере на спречавању ширења овог вируса која се огледају у следећем:
Сви корисници комуналних услуга, потребне информације могу добити на телефоне ЈКП "Стандард" Књажевац и то:
Управа 019/731-112,
Техничка питања 019/731-190.